Garderobsstädning och tjuvtitt på den grå

Tänkte bara visa lite vad jag pysslade med på kursen (bortsett från att rita snea kilar... och göra om och göra rätt, och sprätta... och sprätta mer...) när jag ändå inte har nåt vettigt att visa upp, då hela min dag har gått till att sortera min garderob (och därmed ha fått en massa material till do-redo-projekt) och skriva en text om varför vår lilla förening ska ha massa trevliga bidrag till massa trevliga saker...


Ursäkta den illrosa väldigt omedeltida polotröjan och blicken som säger
nåt i stil med "jag ska minsann se till att bränna dina adelsbrev ditt förbannade kräk".
Uppmärksamma även det faktum att klänningen är totalt ofållad. Det är den inte längre.



Och den här får jag nästan bjuda på... Madde på kurs. Nöjd och glad och ovetandes om att jag snart skulle få sprätta två hela sömmar. Så går det om man låter bli att räkna ut nedervidden innan man syr i kilar...

Bilderna är lånade av Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0