Mooootivatioooonen....?

Madde är arg, för hon vill vara motiverad. Hon är nog motiverad egentligen också, hon vet bara inte till vad. Då blir hon jättearg... Fast det märks tack och lov inte så mycket. Det märks mest när folk svär åt henne på msn för att hon råkat fråga om maschmallows passar i varm choklad... Då blir hon arg, och vill bara skita i allt vad folk heter och hitta nånstans eller något att rikta all sin motivation och all positiv energi hon faktiskt ändå nog har. Ge mig ett lajv! Ge mig en picknick! Ge mig nåt som inte innebär att jag skriker rakt ut i ren frustration över all stackars positiv energi som ligger och självdör för att den i vissa sällskap förlorat sitt existensberättigande. Och ge mig nåt där jag får göra som jag vill utan att välja sida!

Tack, då Madde nöjd... =)

Förresten filar jag fortfarande på mina ondskefulla planer om den gröna burgundiska... Jag gillar tanken mer och mer. Äntligen ska jag få min skumma prinsessklännng. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0