Kreativt kaos... MY ASS! Frustrerande jävla RÖRA!

Hade jag inte haft en sån jävla röra hade jag hittat saker när jag letar efter dem! Det enda positiva med min totala röra är att jag fått träna mitt logiska tänkande till fulländning: "om jag lagt den här nålen här, vilka möjliga sätt kan den flyttat sig på, och vart skulle den i så fall hamnat?". Detta leder ju till att jag faktiskt hittar nålkräket, på golvet... efter ca fem minuter, något som kunde tagit ca två sekunder istället, om jag bara haft lite ordning bland mina prylar..  Men jag vet ju att om jag städar blir jag så kreativ, att när det som omväxling är ordning här, tar det bara en timme innan det ligger saker överallt... igen...

Så för att undvika onödig kreativitet (eller nåt sådant) skiter jag i att städa idag med, och ägnar energin åt att handsy som en galning till tonerna av Detektivbyrån, för att en dag få börja på min gröna klänning...  Den tänker jag förresten helfodra med linne, bara sådär på infall liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0